reklama

Ako som našla lásku na zoznamke

Začalo sa to asi pred tromi rokmi, keď som si založila účet na zoznamke. V snahe nájsť niekoho s kým by sa dalo pokecať alebo „hodiť“ stretko som nachádzala len ľudí, ktorí mali iné ambície ako ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Keď som to už začínala vzdávať napísal mi chlapec z Martina. Nikdy som nerozumela, aký má zmysel písať si z človekom, ktorý je takmer z druhého konca krajiny, ale predsa len, hľadala som človeka na pokec. Tak prečo nie?!

Zo začiatku sme sa iba oťukávali a dozvedali sa o sebe základné informácie. Bolo zaujímavé sledovať, že sa naozaj dá s niekým len tak písať bez akýchkoľvek zámerov. Neskôr sme už diskutovali o rôznych témach, od obľúbeného jedla, cez rôzne dilemy a názory, až sme sa nazdali a ubehlo niekoľko mesiacov. Dozvedela som sa, že pracuje v dopravnej firme ako vodič kamiónu, a že mi napísal aj preto, že občas prechádza aj cez mesto, v ktorom bývam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V jeden deň som išla na nákup do potravín a zahliadla som kamión s ŠPZ-kou Martina. Hovorila som si, že to predsa nemôže byť on. To by bolo pritiahnuté za vlasy. Mýlila som sa. Bol to on, asi. A podotýkam nikdy predtým som ho nevidela, iba na fotke. A ja? Čo som urobila ja? Nič. Žalúdok sa mi chvel, tak veľmi som ho chcela osloviť s otázkou či je to naozaj on. V návale adrenalínu som však nemohla vydať ani hláska. Nastúpil do kamiónu a odišiel. Neskutočne ma to mrzelo a jediné na čo som sa zmohla bolo napísať mu správu, či to naozaj bol on. Naozaj bol. A bol z toho rovnako nešťastný ako ja.

Smutne som hľadela do kalendára a zisťovala, že znova ubehol ďalší rok. V tom mi pípla správa od neho a deň sa zdal opäť o čosi krajším. Uvedomila som si, že už to bude pomaly 10 mesiacov, odkedy sme si začali písať. A ešte stále sa mi motalo hlavou to naše nevydarené „stretnutie“. V hlave mi skrsol šialený nápad. Prečo nejsť za ním a stretnúť sa, ale tentokrát už tak naozaj. Keď som sa mu s mojím nápadom zverila, najprv zaváhal, napokon však súhlasil. Asi to cítil rovnako ako ja. 10 mesiacov je už celkom vhodná doba na prvé stretko, nie?!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vydala som sa teda za ním. Celú cestu som sa hmýrila. V bruchu mi tancovali motýle a bola som veľmi nedočkavá. Rozmýšľala som aký asi je, ako sa oblieka, aký má účes. Čo bude ak si nesadneme. Upokojovala som sa odpoveďou: „Tak si aspoň videla Martin.“, stačilo to, aby som sa upokojila a mohla fantazírovať ďalej. Snažila som nemať očakávania, veď to predsa nikdy neveští nič dobré. Všetko sa vo mne zlomilo, keď ma čakal na vlakovej stanici. Tuho ma objal. Bolo to presne ako z filmu. Boli sme takí bezprostrední, spontánny a ja som sa cítila sama sebou. Už to som považovala za dobré znamenie.

Rozhodol sa, že ma vezme na výlet do Gaderskej doliny a na zrúcaninu hradu Blatnica. Príroda tam je naozaj krásna a vôňa lesa mi je odjakživa veľmi blízka. Potom ma pozval do reštaurácie. Bol veľmi galantný, vždy, keď mal príležitosť tak sa ma dotkol, a ja som sa cítila veľmi príjemne v jeho spoločnosti. Boli to pre mňa v celku nové pocity, ale boli to dobré pocity. Nevedela som, aký smer to bude naberať, iba som sa nechala unášať. Keď ma prvýkrát pobozkal, motýle v mojom bruchu predvádzali svoj životný tanečný výkon. A ja som v tom momente vedela, že sa nevidíme naposledy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najúžasnejšie na tom celom bolo, že ani jeden sme pred 10-mi mesiacmi nehľadali partnera, iba niekoho na písanie. Najlepšie to vystihuje citát z mojej obľúbenej pesničky od Elánu: „Ani sme sa nehľadali a predsa sme sa našli.“ O pár mesiacov to budú už tri roky, čo sme spolu. Možno to vyznie silene a sentimentálne, ale každý deň ho ľúbim čoraz viac. Stal sa z neho človek, ktorí je môjmu srdcu najbližší, a ktorému bezvýhradne dôverujem. Prečítala som veľa kníh o láske, ale nikdy som neverila, že naozaj môžu byť skutočné. A teraz si žijem vlastný príbeh lásky s človekom, ktorého som spoznala na zoznamke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je aj váš príbeh o tom ako ste sa spoznali s vaším partnerom niečím, zvláštni? Neváhajte sa podeliť o svoje zážitky z vášho partnerského života. Tie sú vždy niečím výnimočné. Pekný a usmiaty deň vám prajem.

Bianca Mária Blahutová

Bianca Mária Blahutová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  6x

"Budúcnosť patrí tým, ktorí veria v krásu svojich snov." Eleanor Roosevelt Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu